Algemene voorwaarden

  • We repareren je toestel zo snel mogelijk, altijd gegarandeerd binnen 14 kalenderdagen.
  • In de reparatieprijzen zit; het onderdeel, de installatie en de BTW.
  • Brokenphone.nl is in geen enkel geval aansprakelijk voor verder schade aan uw toestel na reparatie.
  • Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie goed uit te kunnen voeren, overleggen we dat eerst met je (inclusief de bijkomende kosten).
  • We geven 6 maanden garantie op de functionaliteit van het vervangen onderdeel. Werkt bijvoorbeeld de Touch functie op uw nieuwe scherm niet goed? Daar geven wij garantie op! Op val-, druk-, stoot- en/of waterschade geven wij helaas geen garantie.
    • Er wordt wel 6 maanden garantie gegeven op onderdelen die na een waterschade behandeling worden vervangen. Echter geven wij geen garantie op de waterschade behandeling zelf of op de onderdelen die niet vervangen zijn.
    • Let op: op verbruikersartikelen zoals batterijen-, oplaadpunten en audiojacks geven wij 3 maanden garantie.
  • Brokenphone.nl is in geen geval aansprakelijk voor het verlies van datagegevens.
  • Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om je telefoon ongerepareerd te retourneren. Bij ons wordt er een No Cure no pay richtlijn gehanteerd
  • Telefoons die door fabrikant waterdicht worden geproduceerd kunnen na een reparatie deze waterdichtheid verliezen. Alhoewel we ernaar streven om het toestel in originele staat dicht te maken, kan er geen garantie meer gegeven worden op de waterdichtheid van het toestel.
  • Brokenphone.nl werkt uitsluitend met de hoogste kwaliteit onderdelen die te verkrijgen zijn. 
  • Om de reparatie goed uit te voeren hebben we volledige toegang nodig tot je toestel voor diagnose en tests. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd zijn op het aanmeldformulier.

Klanten over Brokenphone

Meer reviews lezen of zelf een review plaatsen?

Ga naar Kiyoh.com